98درصد اسمارت فون های چینی با سیستم عامل اندروید گوگل کار می کنند
 
تکنولوژی جدید

 google-china

 وزارت صنایع و فناوری اطلاعات چین معتقد است که بازار اسمارت فون ها در این کشور به شدت تحت کنترل گوگل است. این را می توان از نتیجه تحقیقات این سازمان که در روز جمعه منتشر شده دریافت. چینی ها می گویند دولوپرهای اسمارت فون های چینی به شدت به سیستم عامل اندروید گوگل وابسته هستند.

در این نوشته آمده: «شرکت های چینی عموماً از هسته اصلی سیستم عامل اندروید برای گسترش و بهینه سازی استفاده می کنند. اگرچه اندروید یک سیستم عامل متن باز است، اما فناوری بنیادین و طرح آن به شدت تحت کنترل گوگل است. شرکت های چینی معمولاً با تبعیض های تجاری گوگل روبه رو هستند که از آنها می توان به تاخیر در زمان بندی اشتراک کدها از سوی گوگل اشاره کرد».

در این نوشته آمده که ۹۷٫۷ درصد اسمارت فون های ساخت چین از اندروید استفاده می کنند. به خاطر همین هم گسترش سیستم  عامل های آتی چینی کار دشواری خواهد بود، چرا که اندروید با تسلطی که بر بازار دارد اجازه رشد سیستم عامل های دیگر را نخواهد داد. با این وجود، در این نوشته از کمپانی چینی هوآوی قدردانی شده است. بد نیست بدانید اسمارت فون های هوآوی به جز Ascend W1 تماماً اندرویدی هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:اندروید, سیستم عامل,گوگل,اسمارت فون,, :: 14:48
benyamin

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 376
بازدید کل : 58498
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1